Pedro Sánchez, el més espavilat de la classe

Es farà molt llarg el 14-F

L’1-0: Ni oblit, ni perdó, si volem guanyar

No podem normalitzar la repressió

Espanya s’enfonsa com el Titànic

Tenim un president, però no tenim govern

L’error d’aturar la Via Eslovena

Què no us enganyi el president Sánchez…