Dos anys de govern, per fer què?

O govern independentista o noves eleccions

No tenen més remei que formar govern…

La llei d’amnistia liquidada, i ara què?

Gràcies, presidenta Forcadell

O Govern independentista o noves eleccions

JuntsxCat, ERC i la CUP: penseu governar?

Criticar la corrupta monarquia és molt fàcil…