Edició 2762

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 16 de febrer del 2026
Edició 2762

Els Països Catalans al teu abast

Dilluns, 16 de febrer del 2026

Puigdemont demostra els interessos del Centre d’Intel·ligència de la UE per desprestigiar l’independentisme

|

- Publicitat -

No és cap secret que les institucions europees vetllen poc per l’independentisme català i sempre es mantenen al marge del conflicte amb Espanya, sovint aliant-se directament amb el Gobierno. En aquest sentit, el president a l’exili, Carles Puigdemont, ha evidenciat el tuf d’una d’aquestes institucions: el Centre d’Intel·ligència europeu. En concret, aquesta agència va negar un document elaborat per ells mateixos on acreditaven “els lligams entre Rússia i l’independentisme”. Ara, Puigdemont denuncia que, després que hi hagués partits que ho aprofitessin “per treure’n rèdit partidista”, la comissió demostra respostes ambigües quan ha estat preguntada sobre l’autor d’aquell document.

Publicitat

En un fil a Twitter, el president legítim planteja dues possibles conclusions d’aquesta actitud: “O és una agència molt poc intel·ligent, o no li interessa estar involucrada en un dossier carregat de conclusions ridícules”.

Et pot interessar  Nou cop del ple del Tribunal Constitucional: rebutja per unanimitat aixecar l'ordre de detenció contra Puigdemont
Publicitat

Opinió

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí