S’acosta la reunió entre el president del Govern, Pere Aragonès, i el president espanyol, Pedro Sánchez. Una trobada que arriba després de l’acord marc pel diàleg i la negociació signat per Laura Vilagrà i Félix Bolaños, consellera i ministre de la Presidència recentment.
Aragonès vol que aquesta cita que tots dos mantindran divendres a Madrid serveixi per anar més enllà de “compromisos genèrics”. Per això, ha reclamat “passos concrets” per avançar en la resolució del conflicte mitjançant el diàleg i la negociació. També ha explicat que en aquesta trobada defensarà celebrar un referèndum i reclamarà “mesures concretes” per a revertir la repressió.
Després que Sánchez hagi demanat a Junts que s’incorpori a la taula de diàleg, el president del Govern ha dit que està “oberta” a tothom que vulgui sumar-se. Aragonès ha fet aquestes declaracions en una atenció als mitjans després de reunir-se amb els jubilats de Macosa–Alstom afectats per l’amiant a l’Agència Catalana de Residus.


