Occitans, cosins germans

Tenim molta feina

Votare #SISI, porque……………..

Carta oberta a María Antonia TRUJILLO

Governar, no pot ser humiliar

Recentralització no gràcies

Consulta: la pregunta de la soga al coll

Una crida a la bona gent del PSC

Es gira molta feina

Hipotetica realitat

L’ENDEMA (despres del #sisi)

7 pensaments sobre l’acord d’ahir

El valor d’internacionalitzar el conflicte

Una nació que té clar què vol

UN PROJECTE RADICALMENT DEMOCRÀTIC

Tenim data, tenim futur

Carta oberta als CIUTADANS de CATALUNYA

La pregunta

El tren de mitja distància de les 6:23 h.