Edició 2267

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 09 de octubre del 2024
Edició 2267

Els Països Catalans al teu abast

Dimecres, 09 de octubre del 2024

Crispació entre els afectats pel tall a l’R3 a Ripoll: “Ni ells mateixos saben on adreçar-nos”

Els passatgers afectats lamenten la manca d'informació

|

- Publicitat -

La Doris és una veïna de Puigcerdà que ha agafat el tren a les 6:30 h i s’ha vist afectada per l’avaria a l’R3 entre Ripoll i Planoles. Ha hagut d’agafar l’autobús per arribar a Ripoll, però la sorpresa ha estat quan volia tornar a casa, cap a les 10 del matí, i la situació encara no s’havia normalitzat. “No ens donen cap informació. Hem de trucar o entrar a la web, pels megàfons no informen de res”, lamentava en declaracions a l’ACN. Malgrat que el tall no afectava els trens que van direcció a Barcelona, alguns usuaris es queixaven que els combois van “amb molt retard”. És el cas del Noa, un jove que estudia a Barcelona: “Ni ells mateixos saben adreçar-nos, Adif diu una cosa i Renfe una altra. Al final els perjudicats som els usuaris”.

Publicitat

A les 7:05 h del matí s’ha produït una avaria que ha fet aturar la circulació de trens de l’R3 entre Ripoll i Planoles. Fonts d’Adif han indicat que el pantògraf s’ha enganxat amb el fil de contacte de la catenària i un tren s’ha quedat aturat a l’altura de Ribes de Freser. A quarts de deu del matí els tècnics han pogut reduir l’afectació i el tall de circulació s’ha concentrat entre Ripoll i Ribes. La companyia ha gestionat un servei alternatiu de transport per carretera.

“No t’informen bé”

Diversos usuaris afectats consultats per l’ACN lamentaven, sobretot, la manca d’informació. És el cas de la Doris, una veïna de Puigcerdà que aquest matí ha agafat el tren per anar a Ripoll a fer unes gestions. S’ha trobat de ple amb el tall. “He sortit de Puigcerdà a les 6:30 h i havia d’arribar al cap d’una hora a Ripoll però ho hem fet una hora més tard”, lamentava. Assegura que no és una situació puntual, ja que es troba sovint amb problemes. “És fatal perquè no t’informen bé, et diuen que t’has d’esperar, però pel megàfon no diuen res”, critica.

Et pot interessar  Renfe posa a la venda els bitllets per a l'Avant Exprés entre Tortosa i Barcelona que es recuperarà l'1 d'octubre

També critica la manca d’informació en Noa, un jove de Ripoll que estudia Batxillerat a Barcelona. Aquest matí es disposava a agafar el tren, com fa cada dia, però s’ha trobat que anava amb retard. “Ni els mateixos revisors sabien on adreçar-nos, Adif diu una cosa i Renfe una altra. Mai diuen el mateix i, al final, els perjudicats som nosaltres, els usuaris”, lamentava en declaracions a l’ACN.

Publicitat

Opinió

Subscriu-te al canal de WhatsApp

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Minut a Minut