Vilaret replica que ERC va crear un equip tècnic perquè Junqueras “pogués continuar liderant el partit des de la presó”

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – La vicepresidenta de Lluita Antirepressiva d’ERC, Marta Vilaret, ha replicat aquest dilluns que el partit va crear un “equip tècnic” perquè Oriol Junqueras “pogués continuar liderant el partit des de la presó”. Així ho ha assegurat en un comunicat a X, després de les declaracions de l’expresident de la formació assegurant que se’l va apartar de la presa de decisions mentre estava privat de llibertat. En el seu escrit de resposta, Vilaret ha assegurat que aquest equip es va crear per “garantir” i “evitar escapçar els lideratges” d’Esquerra per la repressió, que va haver-hi “visites regulars i molt freqüents tant a la presó i l’exili” i que ella mateixa va fer d'”enllaç” entre Junqueras i Rovira.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió