Tallada la circulació ferroviària de l’R4 entre les estacions de Molins de Rei i Cornellà per una incidència

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – La circulació de l’R4 es troba tallada entre les estacions de Molins de Rei i Cornellà de Llobregat per una incidència a la infraestructura, segons ha informat Renfe. A més, els trens circulen per via única entre Els Monjos i El Vendrell i poden romandre aturats i augmentar el seu temps de recorregut a mesura que s’acostin als trams afectats. Renfe està gestionant un servei alternatiu per carretera entre Molins i Cornellà. Tècnics d’Adif treballen en la resolució de la incidència, que seria de senyalització.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió