ACN Madrid – Sumar veu en la llei d’amnistia una “victòria” que possibilitat una “convivència no basada en la imposició, sinó en el reconeixement de la pluralitat i la lliure decisió dels pobres i gents”. Així ho ha assegurat aquest dijous el diputat Gerardo Pisarello en el debat definitiu sobre la norma al Congrés. El dirigent dels comuns ha defensat que l’amnistia “no pot ser un punt final”, sinó que “ha de ser l’avantsala de canvis més profunds”, que acabi entre altres coses amb “la pretensió de la dreta de controlar el Suprem per la porta del darrere o de repartir guies als jutges perquè prevariquin” amb l’amnistia. Davant d’una “dreta fanatitzada”, Pisarello ha fet una crida a la majoria de la investidura a mantenir-se “diversa però junta”.
Sumar veu una “victòria” en l’amnistia i reclama que sigui “l’avantsala de canvis més profunds”
|
- Publicitat -
Publicitat


