Ripoll i Campdevànol ja poden tornar a fer servir l’aigua per a ús de boca

|

- Publicitat -

ACN Ripoll – Els municipis de Ripoll i Campdevànol ja poden tornar a fer servir l’aigua que ve del riu Freser per a ús de boca, és a dir, per a beure i cuinar. Segons informa l’empresa Somasrsa, les pluges dels darrers dies i els sistemes que s’han implementat han aconseguit fer rebaixar els nivells d’arsènic a les captacions d’aigua. A més, asseguren que es continuarà fent seguiment periòdic de la qualitat de l’aigua per garantir que els nivells continuen sent els adequats. Les restriccions es van posar en marxa a finals de juliol quan es va detectar un nivell d’arsènic per sobre del que estableixen les normatives sanitàries.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió