- Publicitat -
ACN Barcelona – Les línies R1, RG1 i R3 de Renfe s’han restablert aquesta tarda després de diverses hores aturades per sengles atropellaments. El tall de les dues primeres ha durat quatre hores i el servei s’ha reprès cap a les sis de la tarda. L’atropellament havia tingut lloc entre Sant Adrià de Besòs i Badalona. El tall de la segona ha estat cap a les quatre i l’atropellament s’ha produït entre Mollet i Parets del Vallès. La represa del servei ha tingut lloc poc abans de les set. Es dona el cas que avui també hi ha hagut dificultats a plaça Catalunya, a Barcelona, després que una amenaça falsa de bomba hagi obligat a desallotjar la infraestructura.
Publicitat



