- Publicitat -
ACN Mataró.-La línia R1 de Rodalies s’ha reobert a la circulació de trens a les 15.30 hores d’aquest diumenge després de l’atropellament mortal entre Mataró i Sant Andreu de Llavaneres, segons ha informat Renfe. Hi ha retards d’uns 20 minuts de mitjana a l’R1 però s’anirà recuperant progressivament la freqüència habitual dels combois. L’avís del succés s’ha rebut a les 14.15 hores just a la sortida de l’estació de Mataró. Els passatgers del tren afectat han estat transbordats a un altre comboi amb l’ajuda de passarel·les. Renfe ha gestionat un servei alternatiu per carretera entre la capital del Maresme i Arenys de Mar.
Publicitat


