Perpinyà atribueix a un “malentès” la prohibició de celebrar la revetlla de Sant Joan al Vernet i l’autoritza

|

- Publicitat -

ACN Perpinyà – L’Ajuntament de Perpinyà, a la Catalunya del Nord, ha fet marxa enrere i ha decidit autoritzar la celebració de la revetlla de Sant Joan al barri del Vernet. En un comunicat, el consistori atribueix la situació a un “malentès” i diu que els organitzadors de l’esdeveniment –les escoles Arrels i Bressola, l’entitat Fogar Laic i Òmnium- van rebre la negativa per “error”. En aquest sentit, argumenten que mai havien rebut una sol·licitud en aquest sentit –preceptiva en tractar-se d’un espai de domini públic. Però addueixen que després de rebre el compromís dels organitzadors respecte a les condicions de seguretat necessàries, particularment la de no encendre cap foguera, considera que la manifestació pot ser autoritzada.

El cartell inicial de la revetlla incloïa un “aperitiu popular musical” a partir de les set de la tarda; un concert de rumba a dos quarts de nou i a partir de les nou una foguera.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió