Més de 200 persones canten a “l’esperança” amb la música de Pete Seeger, en un acte “a la vora del riu” a Benifallet

|

- Publicitat -

ACN Benifallet – Més de 200 persones s’han reunit aquest divendres a Benifallet (Baix Ebre) per cantar i recordar Pete Seeger. Fa cinc anys, un grup ebrenc liderat pel músic Arturo Gaya, va fer un gran homenatge al cantautor americà en el centenari del seu naixement. A més d’un disc i un gran concert a l’Auditori de Barcelona, es va fer una trobada a Benifallet que s’ha convertit en un “ritual” dels “seegerians” cada any. I cada any en són més. Aquest divendres han calgut quatre passejades amb el llagut per cantar-li des del riu Ebre. Tots plegats han fet cants a la pau, un dinar de germanor i un concert al passeig de les Moreres, “a la vora del riu”, com diu el cant de Seeger. “No estem fent nostàlgia, reivindiquem coses necessàries”, ha apuntat Gaya.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió