ACN Benifallet – Més de 200 persones s’han reunit aquest divendres a Benifallet (Baix Ebre) per cantar i recordar Pete Seeger. Fa cinc anys, un grup ebrenc liderat pel músic Arturo Gaya, va fer un gran homenatge al cantautor americà en el centenari del seu naixement. A més d’un disc i un gran concert a l’Auditori de Barcelona, es va fer una trobada a Benifallet que s’ha convertit en un “ritual” dels “seegerians” cada any. I cada any en són més. Aquest divendres han calgut quatre passejades amb el llagut per cantar-li des del riu Ebre. Tots plegats han fet cants a la pau, un dinar de germanor i un concert al passeig de les Moreres, “a la vora del riu”, com diu el cant de Seeger. “No estem fent nostàlgia, reivindiquem coses necessàries”, ha apuntat Gaya.
Més de 200 persones canten a “l’esperança” amb la música de Pete Seeger, en un acte “a la vora del riu” a Benifallet
|
- Publicitat -
Publicitat


