- Publicitat -
ACN Sant Joan les Fonts – La consellera d’Economia i Hisenda, Natàlia Mas Guix, ha destacat que la votació favorable a la llei d’amnistia al Congrés dels Diputats d’aquest dijous suposa un “dia històric” i considera que es tracta d’una llei “imprescindible per avançar cap a l’autodeterminació”. Mas Guix també ha volgut recordar “tota la gent que s’ha deixat la pell” perquè el text tirés endavant i s’hagi acabat aprovant a les corts espanyoles. La consellera també ha tingut paraules d’agraïment als que han estat “durant tants anys perseguits injustificadament perquè el que es va fer no era delicte”. La consellera ha celebrat el que és “un gran dia” i posa el focus en el proper pas que ha de ser la possibilitat de celebrar un referèndum.
Publicitat


