Mas Guix considera “una bona notícia” el no del Sabadell a BBVA

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – Natàlia Mas Guix ha considerat “una bona notícia” el “rebuig per unanimitat” que el Consell d’Administració del Banc Sabadell ha anunciat aquest dilluns a la proposta d’absorció plantejada pel BBVA. En una entrada a la xarxa social X, la consellera d’Economia i Hisenda ha afirmat que “Catalunya necessita més bancs, no menys”, i ha argumentat que una absorció com la que planteja l’entitat basca “suposaria una gran pèrdua de llocs de treball, una concentració inacceptable i un perjudici per a ciutadans i empreses”.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió