L’R8 de Rodalies recupera el servei ferroviari entre Rubí i Castellbisbal

|

- Publicitat -

ACN Castellbisbal – A partir d’aquest dissabte, l’R8 de Rodalies recupera el servei ferroviari entre Rubí i Castellbisbal interromput des del mes d’abril per les obres del Corredor Mediterrani. Els usuaris que vulguin arribar fins a Martorell ho hauran de seguir fent amb el servei alternatiu per carretera habilitat. També podran cobrir el trajecte amb trens de l’R4 tot i que aquest cap de setmana, puntualment, el servei entre Martorell i Castellbisbal patirà algunes alteracions per les obres del corredor. Concretament, un tren divendres i dos dissabte i diumenge finalitzaran el trajecte a Castellbisbal.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió