L’Hospital Vall d’Hebron arregla el problema de climatització i recuperarà l’activitat posposada demà al matí

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – L’Hospital Vall d’Hebron ha arreglat el problema de climatització i recuperarà l’activitat posposada aquest divendres al matí, segons fonts de l’equipament. La incidència afectava el centre hospitalari des de feia un parell de dies i l’activitat quirúrgica programada no urgent s’havia ajornat, tot i que segons el centre era “molt poca”. D’altra banda, fonts hospitalàries asseguren que la resta d’operacions urgents i els trasplantaments s’han estat fent “amb normalitat”.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió