L’executiu de Jaume Collboni es reuneix per primer cop en Comissió de Govern

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – L’executiu de Jaume Collboni celebra aquest dijous la primera reunió de la Comissió de Govern. L’alcalde i els regidors han desfilat per la Galeria Gòtica passades les 10 h i s’han reunit a la Sala Tàpies de l’Ajuntament per celebrar la comissió, presidida per Collboni. A banda i banda del batlle s’hi han assegut la primera i la segona tinent d’alcalde, Laia Bonet i Maria Eugènia Gay, respectivament. Un cop acabada la reunió, l’alcalde compareixerà davant els mitjans de comunicació acompanyat de Bonet. La Comissió de Govern es reuneix després que Collboni fos investit alcalde dissabte passat i el PSC hagi format un govern en minoria amb els seus deu regidors.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió