L’elèctrica municipal de Barcelona incrementa un 20% el nombre de clients privats el darrer any

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – Barcelona Energia, la companyia elèctrica pública creada el 2018 per l’ajuntament de la capital catalana, ha incrementat un 20% el nombre de clients privats el darrer any. Segons ha destacat en un comunicat aquest dilluns, l’empresa ha tancat el seu balanç anual amb un augment del 137% en la xifra de negoci. Pel que fa als usuaris, s’ha experimentat un increment del 68% a la cartera d’empreses, mentre que els particulars han pujat un 13%. Actualment, els punts de subministrament privats representen més de la meitat de la cartera global de clients de Barcelona Energia (52%), superant els punts públics, que actualment suposen el 48% del total.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió