Junqueras, sobre la manifestació: “Som el fruit de moltes derrotes, però som la llavor de totes les victòries”

|

- Publicitat -

ACN Barcelona.-Oriol Junqueras ha valorat a Twitter la manifestació independentista convocada per l’ANC aquest dissabte, Onze de Setembre, afirmant: “Som el fruit de moltes derrotes, però som la llavor de totes les victòries”. El president d’Esquerra Republicana de Catalunya ha volgut donar les gràcies a la ciutadania independentista “per tornar a omplir els carrers”. 400.000 persones, segons l’organització de la manifestació, han assistit aquest any a la reivindicació sobiranista, després que la de l’any passat se celebrés de manera estàtica a causa de la pandèmia de la covid-19.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió