ACN Barcelona – Els Catarres han exhaurit les entrades pels quatre concerts a la Sala Apolo que oferiran al novembre i serviran per tancar la celebració dels seus 10 anys de trajectòria. En total s’han venut 4.800 entrades, per als quatre concerts que serviran per celebrar els discos ‘Postals’ (dimecres 22), ‘Big Bang’ (dijous 23), ‘Tots els meus principis’ (divendres 24) i ‘Diamants’ (dissabte 25). Amb aquests concerts emmarcat en el Curtcircuit, Els Catarres tanquen dos anys de celebració d’aniversari en el qual han editat, entre d’altres, el seu cinquè disc, ‘Diamants’, i han realitzat un centenar de concerts arreu dels Països Catalans.
Al llarg dels dos anys que haurà durat la celebració, el trio d’Aiguafreda han publicat la biografia ‘Els Catarres X’ escrita pel periodista Jordi Basté, han enregistrat i publicat el disc ‘Diamants’, el cinquè de la seva carrera, han omplert el Sant Jordi Club en la inauguració de la gira ‘Catarres X’, han realitzat un centenar de concerts al llarg dels Països Catalans, han enregistrat amb els valencians La Fúmiga ‘Cançons d’amor’, i a mitjans de maig van publicar la cançó ‘COR’, una cançó que unia el so original del grup amb una sonoritat més actual.


