El jurat considera culpable l’home acusat de matar tres persones sense llar a Barcelona durant el confinament

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – El jurat ha considerat culpable l’home acusat de matar tres persones sense llar a Barcelona durant el confinament. En concret, el creu culpable per unanimitat dels tres assassinats i també, en aquest cas per majoria, de tres delictes contra la integritat moral, amb l’atenuant de drogoaddicció. L’acusat ja havia acceptat 63 anys de presó en un acord previ (20 per cada delicte d’assassinat i tres més pels tres delictes contra la integritat moral) i s’havia declarat culpable. El compliment màxim serà de 40 anys de presó. Els fets van tenir lloc durant el mes d’abril del 2020. L’acusat, amb problemes de drogoaddicció, va matar tres sensesostre a tres punts diferents de l’Eixample colpejant-los el crani amb pals.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió