ACN Barcelona – El govern espanyol ha mobilitzat 33 milions d’euros dels fons europeus en ajudes per la formació en digitalització i sostenibilitat en l’àmbit del transport. La subvenció que entregarà el Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana s’adreçarà a universitats públiques i privades, que formaran 11.835 persones fins al 31 de desembre de 2025. Els cursos seran de 375 hores i es dirigiran tant a estudiants, com desocupats o professionals que ja treballin al sector del transport. El ministeri que dirigeix Raquel Sánchez ha anunciat que la primera convocatòria d’ajudes es publicarà al setembre i comptarà amb un pressupost de 10,5 MEUR. En un futur el ministeri també preveu convocatòries orientades als centres de formació professional.
El govern espanyol destina 33 MEUR en ajudes per la formació en digitalització i sostenibilitat del transport
|
- Publicitat -
Publicitat



