El govern espanyol destina 33 MEUR en ajudes per la formació en digitalització i sostenibilitat del transport

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – El govern espanyol ha mobilitzat 33 milions d’euros dels fons europeus en ajudes per la formació en digitalització i sostenibilitat en l’àmbit del transport. La subvenció que entregarà el Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana s’adreçarà a universitats públiques i privades, que formaran 11.835 persones fins al 31 de desembre de 2025. Els cursos seran de 375 hores i es dirigiran tant a estudiants, com desocupats o professionals que ja treballin al sector del transport. El ministeri que dirigeix Raquel Sánchez ha anunciat que la primera convocatòria d’ajudes es publicarà al setembre i comptarà amb un pressupost de 10,5 MEUR. En un futur el ministeri també preveu convocatòries orientades als centres de formació professional.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió