ACN Barcelona – El president de Pimec, Antoni Cañete, ha apostat per “fer pedagogia” del finançament singular per a Catalunya a la resta de l’Estat. “Necessitem fer molta pedagogia fora. Hi ha molta perversió en la informació sobre les propostes i demandes de Catalunya”, ha reconegut Cañete aquest dilluns en una conferència al Col·legi d’Economistes de Catalunya. “Aquí no perdrà ningú, sinó que tots hi guanyarem. Quan algú diu que els catalans robem cal contestar-li: perdona, els catalans som els més solidaris del país i amb diferència”, ha assenyalat el president de Pimec, que ha reclamat però gestionar millor i ser “més exigents” amb els recursos propis. En paral·lel, Cañete ha alertat d’un empitjorament de l’economia de cara al 2025: “Venen núvols”.
Cañete aposta per “fer pedagogia” del finançament singular per a Catalunya a la resta de l’Estat
|
- Publicitat -
Publicitat


