Badalona il·lumina el seu arbre gegant de més de 42 metres d’alçada i 100.000 punts de llum led

|

- Publicitat -

ACN Badalona – L’alcalde de Badalona, Xavier García Albiol, ha fet els honors i ha estat l’encarregat d’encendre l’arbre monumental de 42,5 metres d’alçada i 100.000 punts de llum led. Abans de l’encesa oficial, però, la ciutat de Badalona ha volgut retre un homenatge a tots els afectats de la dana al País Valencià. Així, l’arbre s’ha il·luminat amb els colors de la bandera valenciana i s’ha escoltat l’himne oficial de la comunitat que ha acabat amb un llarg aplaudiment. Segons l’Ajuntament, unes 50.000 persones s’han apropat a l’acte i han omplert la plaça del president Tarradellas i els carrers més propers. Un espectacle de llums, música i ball ha precedit l’encesa de l’arbre. Aquesta activitat es repetirà cada dia fins que s’acabin les festes de Nadal.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió