- Publicitat -
ACN Madrid – Laura Vilagrà reivindica la llei d’amnistia com “un llegat del Govern republicà” i assegura que ara cal enfilar el camí cap a la “pròxima estació”, que és el referèndum”. En aquests termes s’ha expressat aquest dijous la vicepresidenta en funcions, després de l’aprovació definitiva de la norma al Congrés dels Diputats. En una atenció als mitjans de comunicació des de l’exterior de la cambra baixa espanyola, la dirigent republicana s’ha mostrat “molt satisfeta” amb el pas fet avui i ha afirmat que, malgrat el context de la política catalana, “no abandonaran ni un dia, ni un moment, la negociació política” amb l’Estat “per assolir l’objectiu de tenir un referèndum amb garanties i aplicable”.
Publicitat



