Un patró alimentari desenvolupat per Sant Joan de Déu incrementa un 20% el nombre d’infants que mengen verdura

|

- Publicitat -

ACN Esplugues de Llobregat – L’Hospital Sant Joan de Déu ha desenvolupat un patró alimentari que ha incrementat més d’un 20% el nombre d’infants que mengen verdura dos cops per setmana. L’estudi ‘Nutriplato’, participat per Nestlé, ha treballat durant un any amb un miler d’infants d’entre 3 i 12 anys. A l’inici de l’anàlisi, un 32% dels participants consumien verdura dos cops per setmana, mentre que un any després la xifra creixia fins el 53%. També va augmentar el consum de llegums, fruits secs, peix, cereals integrals i l’oli verge d’oliva. En conjunt, a l’inici de l’estudi 6 de cada 10 infants s’alimentaven amb dieta de baixa qualitat, mentre que un any més tard els experts asseguren que la majoria consolidaven hàbits saludables.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió