UGT guanya les primeres eleccions sindicals a Mango i aconsegueix 13 representants

|

- Publicitat -

ACN Lliçà d’Amunt – El sindicat UGT ha guanyat les primeres eleccions sindicals de Mango al centre logístic de Lliçà d’Amunt. El sindicat ha aconseguit 13 representants, mentre que l’altra candidatura, de Fetico, n’ha obtingut 8. Els comicis han tingut una participació del 69,6%, xifra que els sindicats celebren perquè consideren que és alta. Les primeres eleccions al centre de Lliçà d’Amunt han tingut “irregularitats”, segons la UGT, que va presentar una denúncia per “amenaces i coaccions” als més de 400 treballadors que volien participar en la votació. Per la seva banda, la companyia tèxtil està duent a terme una investigació interna de la mà de l’empresa Deloitte amb l’objectiu d’esclarir-ho.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió