Edició 2952

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 25 de agost del 2026

Els Països Catalans al teu abast

Dimarts, 25 de agost del 2026

Sergi Carbonell dedica a Txarango la primera cançó del seu nou disc, ‘El viatge’

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – ‘El viatge’ és la presentació del nou projecte de Sergi Carbonell, teclista, segona veu i un dels compositors dels ja desapareguts Txarango. La cançó és una “carta d’amor a tot el camí del grup” i a les persones que “en van formar part”. Al llarg de la cançó, Carbonell relata l’aventura que van viure i mira cap al futur. ‘El viatge’ enceta la nova etapa del músic que, després d’haver publicat quatre discos de piano, a principis d’any editarà el nou disc ‘Refugi’, un projecte on exerceix per primera vegada de cantant acompanyat d’una banda formada pel percussionista Joan Palà, la violoncel·lista Marta Roma i el guitarra Sebastià Gris.

El disc constarà de tretze cançons. La primera ha estat composta per Carbonell i gravada al costat de Joan Borràs d’Oques Grasses a l’estudi El Magatzem. La producció és d’ells dos juntament al percussionista del grup, Joan Palà.

Publicitat

Sergi Carbonell presentarà Refugi en directe a l’Auditori de Girona el 18 de març i el 31 de març a l’Auditori de Barcelona en el marc del GuitarBCN.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió