Santa Coloma de Gramenet acumula 400 patinets elèctrics trucats al dipòsit municipal de vehicles

|

- Publicitat -

ACN Santa Coloma de Gramenet – El dipòsit de vehicles de Santa Coloma de Gramenet no té pràcticament espai per emmagatzemar tots els patinets elèctrics que requisa la Policia Local. Actualment n’hi ha 396 i els seus propietaris prefereixen abandonar-los que pagar les taxes per recuperar-los. A més, en la majoria de casos són aparells fraudulents que han estat manipulats per circular a velocitats molt superiors a la permesa. “És una bogeria”, es lamenta l’alcaldessa, Mireia González. L’Ajuntament vol posar setge a aquestes pràctiques per garantir la bona convivència a la via pública entre els diferents tipus d’usuaris, mentre treballa en una modificació de les ordenances que permeti traslladar els vehicles de mobilitat personal abandonats a les plantes de reciclatge.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió