Sánchez rebutja “desistir” pels atacs de la dreta: “Ens queden tres anys i els que vinguin després”

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, ha rebutjat “desistir” pels atacs “personals i polítics” que rep per part de la dreta i ha reivindicat la seva continuïtat al capdavant de l’Executiu. “Quan em diuen que aguanti i en donen ànims ho agraeixo molt, de cor, però ens queden tres anys i els que vinguin després”, ha dit Sánchez, que al 44è congrés de la UGT, que se celebra a Barcelona fins aquest dimecres. En un discurs fortament aplaudit pel miler d’afiliats i delegats al congrés, Sánchez ha instat la patronal a pactar la reducció de jornada aquesta legislatura i ha promès una llei de participació institucional “que reconegui la feina” dels agents socials.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió