Rovira s’autoimposa el silenci i avisa que “no contestarà a Junqueras” fins que deixi la secretaria general

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – La secretària general d’ERC, Marta Rovira, ha volgut sortir al pas dels darrers atacs més o menys explícits provinents del candidat a tornar a presidir ERC, Oriol Junqueras, guardant silenci. Rovira no renuncia a rebatre les acusacions i comentaris que reben ella i els seus, però s’ha autoimposat el silenci “per responsabilitat” fins que deixi el càrrec. A un missatge a X, assegura que “per responsabilitat”, no contestarà a Junqueras. “Per respecte al projecte comú, no ho faré fins que tanqui l’actual mandat de la secretaria general. I quan arribi el moment, ho faré pel país i per la bona gent d’Esquerra Republicana”, ha afegit.

El missatge de Rovira arriba després que dissabte Junqueras insinués que ella i la seva direcció n’eren els responsables de l’estructura B del partit i de que prometés “fer net” a ERC i “no cosir cap ferida que prèviament no s’hagi netejat”. A més, Junqueras aquest dilluns ha concedit entrevistes a Rac1 i Catalunya Ràdio on s’ha ratificat en els seus arguments, i això ha fet que Rovira volgués avisar, ja d’avantmà, que no respondria el que pogués dir ell.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió