Edició 2100

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 25 de abril del 2024
Edició 2100

Els Països Catalans al teu abast

Dijous, 25 de abril del 2024

Reus canvia de marca turística motivada per la covid-19

|

- Publicitat -

ACN Reus.-Reus renova la seva marca turística de promoció de la ciutat. Després d’un any de pandèmia, l’Ajuntament veu necessari aparcar l’eslògan que s’ha utilitzat durant anys, ‘Visit Reus’, i apostar per una imatge més “personalitzada”, que projecti valors propis i característics del municipi, en especial l’arquitectura modernista i la figura de Gaudí. ‘Reus, ciutat amb geni’ és el nou eslògan. Canvia la tipografia, però es manté el color lila identificatiu de la corporació. “Una marca local, però amb visió global”, ha afirmat la regidora de Promoció de Ciutat, Montserrat Caelles. La nova imatge ja s’estrena aquests dies promocionar la campanya de Setmana Santa, a través d’anuncis en ràdio i televisió a fi de captar turisme de proximitat.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió