Restablerta la circulació de l’R4 entre les estacions de Molins de Rei i Cornellà després de resoldre’s una incidència

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – L’R4 ha recuperat la circulació entre les estacions de Molins de Rei i Cornellà de Llobregat després que tècnics d’Adif hagin resolt la incidència de senyalització que ha obligat a tallar la circulació momentàniament, segons han informat Renfe i Adif. En un primer moment s’ha recuperat la circulació cap a l’Hospitalet i uns minuts després també s’ha recuperat en sentit oposat. El servei s’està normalitzant tot i que encara es registren demores. D’altra banda, els trens continuen circulant per via única entre Els Monjos i El Vendrell.

(Aquesta notícia actualitza l’anterior sobre el mateix tema informant de la resolució entre Molins de Rei i Cornellà de Llobregat)

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió