PIMEC exigeix “responsabilitat” al Govern i l’Estat per “no perdre la inversió” a l’aeroport

|

- Publicitat -

ACN Barcelona.-El president de PIMEC, Antoni Cañete, ha reclamat al Govern i a l’executiu espanyol “responsabilitat” per trobar una solució que permeti mantenir la inversió prevista de 1.700 milions d’euros per a ampliar l’aeroport del Prat. Segons Cañete, cal “consens i diàleg per no perdre la inversió en infraestructures i per tenir un ‘hub’ internacional”. “Seria un gran problema pel país no tenir un aeroport que permeti la connectivitat”, ha advertit el president de la patronal de les petites i mitjanes empreses. “Exigim una solució”, ha insistit després que s’hagi trencat el pacte entre Govern i Estat.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió