Palafrugell crea una comissió per redactar l’ordenança d’estalvi d’aigua i aconseguir un consum “més responsable”

|

- Publicitat -

ACN Palafrugell – L’Ajuntament de Palafrugell ha creat una comissió tècnica per a la redacció de l’ordenança d’estalvi d’aigua, amb l’objectiu d’aconseguir un consum “més responsable” al municipi. Des del consistori creuen que davant la nova realitat que s’ha viscut els darrers mesos amb la sequera cal una regulació de l’ús de l’aigua per part de la ciutadania. “La situació canviant i l’episodi de sequera és greu i cal treballar de manera acurada en la millora de la sostenibilitat i el medi ambient”, assegura l’alcalde, Juli Fernández. En aquest content, l’Ajuntament ja va acordar el mes de febrer suspendre la tramitació de llicències d’obres de piscines durant un any, amb l’objectiu d’estudiar la reforma o el desenvolupament de la normativa urbanística.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió