Mor un conductor en un xoc frontal a la C-37 a Santa Margarida de Montbui

|

- Publicitat -

ACN Santa Margarida de Montbui – Un turisme i una furgoneta han xocat frontalment aquest dimarts al matí per causes que encara es desconeixen. Segons informa el Servei Català de Trànsit, el conductor i únic ocupant del turisme ha mort. Es tracta d’un veí d’Igualada de 34 anys. De la seva banda, el conductor de la furgoneta ha resultat ferit menys greu i ha estat traslladat a l’hospital d’Igualada. Arran de l’accident, s’han activat quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra, tres dotacions dels Bombers i dues ambulàncies medicalitzades del SEM. Amb aquesta víctima, són 106 les persones que han perdut la vida en accident de trànsit des de principis d’any a la xarxa viària interurbana de Catalunya, segons dades provisionals.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió