L’expresident Aznar es reuneix amb l’opositor veneçolà Edmundo González a Madrid

|

- Publicitat -

ACN Madrid – L’expresident del govern espanyol José María Aznar ha mantingut aquest dilluns una trobada amb el dirigent opositor veneçolà Edmundo González Urrutia a la seu de FAES a Madrid. “Tots hem de treballar perquè l’exili d’Edmundo González acabi com més aviat millor i pugui exercir com a president d’una Veneçuela en pau i llibertat”, ha afirmat l’exlíder del PP en una nota de la fundació que presideix. En la seva reunió, també Aznar ha transmès a González Urrutia el seu “decidit suport” a la “llibertat i la democràcia a Veneçuela”. Els darrers dies el candidat antichavista a les eleccions de juliol s’ha trobat amb Pedro Sánchez i amb els expresidents Felipe González i Mariano Rajoy.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió