Les exportacions catalanes pugen un 17,2% durant el primer semestre respecte al 2021, fins als 46.492,6 MEUR

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – Les exportacions catalanes es van enfilar un 17,2% durant el primer semestre d’aquest any en comparació amb el mateix període del 2021, segons ha informat aquest dijous el Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme. Així, les vendes a l’estranger van pujar fins als 46.492,2 milions d’euros en el període entre gener i juny. Si es compara amb els primers sis mesos del 2019, abans de la pandèmia, les exportacions han crescut un 24,4%. Aleshores es van situar en els 6.121,3 milions d’euros. Enguany els productes químics, els béns d’equip i l’alimentació han impulsat les vendes a l’exterior. D’altra banda, les importacions a Catalunya durant el primer semestre del 2022 van sumar 55.393,6 MEUR, és a dir, un 28,2% més que el mateix període del 2021.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió