ACN Sabadell – L’assemblea nacional de la CUP ha aprovat aquest dissabte al migdia la seva ponència estratègica, que aposta per una “clara oposició com a única perspectiva” davant la pèrdua de la majoria independentista i la constitució del Govern de Salvador Illa. El text treballat durant onze mesos en debats territorials i sectorials ha tirat endavant amb un 82% dels vots a favor dels presents a la Fira Sabadell. Aquesta tarda serà el torn de debatre la ponència organitzativa i les seves esmenes, en un conclave que podria allargar-se fins a les nou del vespre. En un acte polític, els portaveus del grup motor del Procés de Garbí, Maria Gordillo i Non Casadevall, han defensat que serà “una organització més afilada, més eficient i, sobretot, més útil”.
L’assemblea nacional de la CUP aprova la ponència estratègica amb el 82% dels vots
|
- Publicitat -
Publicitat


