ACN Sant Feliu de Guíxols – El grup de recerca de robòtica submarina de la Universitat de Girona (UdG) ha estrenat aquest dimecres una nova embarcació al port de Sant Feliu de Guíxols (Baix Empordà) per portar alguns dels robots que fabriquen al mar i comprovar si funcionen. Fins ara el grup ja tenia una barca al port de Sant Feliu de Guíxols però ara han decidit dissenyar-ne i fer-ne una de nova que s’adapti a les necessitats que tindrà el grup de rercerca en el futur. La intenció és experimentar amb robots que treballen de forma autònoma sense que hi hagi cap operador. El grup de recerca ja és un referent internacional en disseny i fabricació de robots i la majoria dels vehicles submarins que hi ha a l’Estat s’han dissenyat i fabricat a Girona.
La UdG estrena una nova embarcació per experimentar amb robots en el mar
|
- Publicitat -
Publicitat



