- Publicitat -
ACN Barcelona – La Setmana del Llibre en Català ha demanat disculpes públiques per la lectura de contes en castellà en el marc del certamen. En un missatge a les xarxes socials ‘X’, l’exconsellera Clara Ponsatí va publicar un vídeo on es podia veure un contacontes en castellà. “Hem indagat i hem constatat que, efectivament, aquesta situació s’ha donat. No havia de passar, no estava previst i des de l’organització som els primers sorpresos”, ha assegurat la Setmana. “Demanem disculpes a tothom qui, com nosaltres, s’hagi sentit sorprès i indignat per la situació”, han apuntat, afegint que en el certamen “no es fa cap activitat que no sigui en llengua catalana”.
Publicitat


