ACN L’Albagés – L’Agència Catalana de Turisme (ACT) ha presentat els resultats de Med Pearls (Perles del Mediterrani), projecte europeu que han liderat i que ha consistit en identificar i posar en valor el turisme lent a les comarques de les Garrigues, l’Anoia i la Ribera d’Ebre. El projecte, que s’ha allargat quatre anys i ha comptat amb un pressupost de 670.000 euros, ha involucrat sis agències de viatges i un total de 173 proveïdors locals de tot Catalunya. La directora de l’ACT, Marta Domènech, ha explicat que això ha permès “estructurar l’oferta turística” en aquests punts i que el pròxim pas és poder oferir-la als visitants de Catalunya i de la resta de l’Estat, així com també d’altres indrets com els països nòrdics, els Estats Units i Canadà.
Involucren 173 proveïdors locals per impulsar el turisme lent a les Garrigues, l’Anoia i la Ribera d’Ebre
|
- Publicitat -
Publicitat