Illa qüestiona que l’independentisme vulgui “revalidar” la majoria: “Ja hi és ara, per què van convocar eleccions?”

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – El cap de llista del PSC, Salvador Illa, ha posat en dubte que l’independentisme busqui “revalidar” la seva majoria al Parlament. “Si ja hi és ara; si volen revalidar la majoria per què han convocat eleccions?”, s’ha demanat en una roda de premsa organitzada per l’Agència EFE. El candidat socialista ha criticat que un govern d’ERC i Junts “faria més del mateix”. Com a alternativa, Illa creu que un executiu de coalició amb ERC i els comuns és “una fórmula possible”. Tot i això, també es planteja un govern en solitari amb suports externs. El més important, segons Illa, és donar “estabilitat” i “prioritzar els serveis públics”.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió