Feijóo anuncia noves mobilitzacions per “higiene democràtica” i contra l’amnistia després del 12-M

|

- Publicitat -

ACN Madrid – El líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, ha anunciat aquest dilluns que els populars celebraran noves protestes contra l’amnistia i contra el govern de Pedro Sánchez després de les eleccions catalanes del 12-M. “Davant la demolició permanent de l’Estat, mobilització permanent”, ha promès en una entrevista a EsRadio. “Tornarem a sortir al carrer simplement per higiene democràtica”, ha agregat abans de dir que aquestes noves protestes podrien ser al cap de setmana posterior als comicis al Parlament, o una mica més endavant. Segons Feijóo, cal sortir al carrer per defensar “la democràcia, la independència judicial i la llibertat de premsa”.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió