ERC veu bé la proposta de la CUP de constituir una Mesa del Parlament “antirepressiva”

|

- Publicitat -

ACN Barcelona – ERC veu bé la proposta de la CUP de constituir una Mesa del Parlament “antirepressiva”. Fonts del partit apunten que els “agrada” la iniciativa dels cupaires, i que aposta per continuar-hi treballant. La candidata de la CUP a les eleccions del 12-M, Laia Estrada, ha explicat aquest dimecres que estan explorant “la possibilitat d’aconseguir una Mesa antirepressiva”, que no estigui presidida pel PSC. Estrada ha afegit que ja han mantingut contactes amb Junts i ERC, i que tenen pendents reunions amb Carles Puigdemont i els Comuns. En una entrevista a Catalunya Ràdio, ha defensat la “necessitat” de tenir una Mesa que defensi els drets dels diputats, garanteixi que els exiliats puguin votar i que es pugui parlar “de tot” al Parlament.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió