- Publicitat -
ACN Barcelona – Els sindicats educatius USTEC, CGT i UGT, així com la plataforma d’interins docents Pindoc, s’han concentrat aquest dimarts al migdia davant del Parlament, coincidint amb el ple monogràfic sobre educació, per reclamar a la nova consellera d’Educació que pacti amb ells la reversió de les retallades laborals i l’augment i estabilització de plantilles. Els sindicats es reuniran properament amb la consellera i no descarten anunciar vaga per a l’inici del proper curs.
Publicitat


