Els Premis Enderrock escalfen motors amb Zoo i els Catarres com a líders en les nominacions

|

- Publicitat -

ACN Girona – La XXV edició dels Premis Enderrock ja escalfa motors a l’auditori de Girona a pocs minuts de començar la gala i amb els grups de Zoo i els Catarres liderant les nominacions. Els valencians podrien repetir la fita de l’any passat, quan ja es van emportar tres guardons. Aquest any estan nominats en tres categories: millor artista, millor videoclip i millor directe. Per la seva banda, els osonencs també opten a tres premis en les categories de millor disc, millor cançó i millor directe. La gala es podrà seguir en directe per les televisions locals i en diferit per TV3. Enguany els premis estrenen format amb més pes per a la música. Hi actuaran The Tyets, Stay Homas i Triquell, entre d’altres artistes.

A dos quarts de deu de la nit arrencarà la gala d’entrega dels Premis Enderrock, un any especial perquè els guardons celebren els 25 anys d’història i la revista musical, 30. Amb aquest doble aniversari, els organitzadors han buscat un nou format per a la cerimònia d’entrega en què es redueixen les categories de premis que es donaran (se’n donaran deu menys), però la música en directe guanyarà pes al llarg de la gala.

Publicitat

De fet, per l’escenari de l’auditori de Girona hi desfilaran una dotzena d’artistes que aprofitaran la cita per presentar els seus últims temes. Es tracta de The Tyets, Stay Homas, Miki Núñez i Alfred García, Gertrudis i Judit Nedderman. A més, també hi haurà espai per a les noves promeses del panorama musical català amb les actuacions de Triquell i Scorpio, tots dos concursants de la primera edició del programa ‘Eufòria’ de TV3.

Un altre dels canvis d’aquesta nit serà en els presentadors. Fel Faixedas i Carles Xuriguera passaran el relleu de la conducció de la gala a Andreu Juanola i Alba Riera. El duo humorístic han estat els mestres de cerimònies de les últimes deu edicions dels guardons. Ara, els organitzadors volen captar noves generacions de públic i per això han optat per dos comunicadors més joves.

Aquest dijous a la nit, Zoo podria repetir l’èxit de l’any passat i recollir tres premis Enderrock. L’any passat van aconseguir emportar-se un premi com a millor artista per part de la crítica i en el vot popular van guanya en les categories de millor artista i millor disc de música urbana. Aquest any, els valencians podrien revalidar el títol de millor artista i sumar dos premis més: el de millor videoclip i el de millor directe.

Per la seva banda, els Catarres també opten a emportar-se tres guardons. Estan nominats en les categories de millor disc, millor cançó i i millor directe. Julieta, la Pegatina, Lildami, Mariona Escoda i Oques Grasses acumulen dues nominacions cada un d’ells.

Publicitat

Segueix-nos a les xarxes

Més notícies

Opinió