- Publicitat -
ACN Barcelona – Els Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Urbana de Barcelona han detingut un total de 37 persones durant el dispositiu d’oci nocturn del cap de setmana passat. Principalment, són lladres multireincidents detinguts per robatoris amb violència i tràfic de drogues. Segons ha informat la policia, el dispositiu s’emmarca en el Pla Tremall per lluitar contra la multireincidència.
Publicitat



